Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam po raz pierwszy - Mechanik
#1
Witam wszystkich miłośników historii i militariów! Moja pasja może nie jest taka sama jak większości użytkowników. Niemniej myślę, że znajdziemy wspólne tematy do rozmów. Jestem wolontariuszem Fundacji Polskich Kolei Wąskotorowych. Pracuję na Rogowskiej Kolei Wąskotorowej przy renowacji zabytkowego taboru. Głównym obiektem moich zainteresowań są koleje wąskotorowe. Na codzień jestem studentem Politechniki Łódzkiej na kierunku Elektryczny Transport Szynowy.
Odpowiedz
#2
Witam serdecznie, miło mi rozpocząć proces witania nowego kolegi. Smile
Odpowiedz
#3
Powitać Smile
Odpowiedz
#4
witaj Smile
Odpowiedz
#5
Cieszę się że dołączyłeś - Mechanik nam się przyda na forum :-) Z pewnoscią tez bedzie się nam dobrze wspólpracowało FPKW - >>Grupa Łódź<< :wypas:
Jak nie, jak tak!
Odpowiedz
#6
Witam!
Bardzo lubię wąskotorówki, tym bardziej się cieszę, że niektórzy znajdują czas na ich odkopywanie.
Pozdrawiam
"[gdy zaś przyjech]al przed pyeć źssyadl krol y [spojrzał] w pyeć a Mar[chołt leżał na twarzy u pr]ogu y spu[ściwszy spodnie, pokazywał mu] rzyć iay[ca."
Weyssenburger 1514 r.
Odpowiedz
#7
:hi:
Pozdr MJ
Odpowiedz
#8
Super, kolejki są bardzo fajne, mam nadzieję że kiedyś jeszcze przejadę się z Kac'em , w zeszłym roku się nie udało ..... a kolejkami też poniekąd się interesuję, buduję modele ostatnio budkę dróżnika ;-) a planuję kawałek szlaku modułowo . Zapraszam i miło powitać :-)
sac'u
Odpowiedz
#9
Witamy, witamy... Każdy nowy pasjonat w naszych szeregach jest kwestą jak najbardziej pozytywną ;-)
Odpowiedz
#10
Witam koordynatora projektu Big Grin Jaki ten świat mały...
Odpowiedz
#11
Bardzo mi miło poznać kolegę...
Z wódką jest jak na wojnie – są straty w ludziach i w sprzęcie Wink
--------------