Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
winter się wita
#1
Witam! Mam problem. Jestem jeszcze (niestety) młody, mam 15 lat. Moją pasją jest IIwś i to chyba oczywiste, że chcę realizować swoje zainteresowania i marzenia. Otóż, postanowiłem, że kupię wykrywacz - na początek niedrogi, nawet używany, w celu poszukiwania fantów z tamtego okresu, głównie militariów. Niestety, moi nadopiekuńczy rodzice kategorycznie mi tego zabraniają ze względu na 'niebezpieczeństwo ze strony wszelkich niewybuchów i niewypałów'. Powiedzcie mi, jak mam z nimi rozmawiać, bo sam już nie wiem. Rozumiem, że ryzyko istnieje, ale czy rzeczywiście to zagrożenie jest tak duże? Jeżeli nie ma rozwiązania, to może podacie mi namiary na koła zainteresowań czy towarzystwa poszukujące miltariów w naszym regionie? W końcu w grupie bezpieczniej, poza tym jestem zielony jeżeli chodzi o zabawę z wykrywką...
Liczę na Waszą odpowiedź.

Winters.
Odpowiedz
#2
rodzicow nie przekonasz sam jestem rodzicem mlodego mausera ale on z piszczalka sie prawie urodzil :lol: :baby: proponuje zainteresowac tym tate pojechac na cmentarz we wiaczyniu lub gatke stara albo sie wybrac na pole bitwy np las galkowski lub justynow i porozmawiac z ojcem moze stary tez sie skusiwszak w kazdym drzemie zylka poszukiwawcza pzdr i powodzenia
Odpowiedz
#3
Czołem

Jeśli chodzi o wiek, to wydaje mi się że nie stanowi on przeszkody. Mój brat ma 15 lat a szuka już przynajmniej 5 Smile .
Jeśli chodzi o grupy pasjonatów, to myślę że dobrze zrobiłeś trafiając na to forum - tu są sami pasjonaci tematu poszukiwań i historii. Za nie długi czas będziesz mógł się ubiegać o wstąpienie do stowarzyszenia "Eksploracja - Grupa Łódź". Musi się tylko zarejestrować formalnie Smile