Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam wszystkich i każdego z osobna (tylko nie maniana:)
#1
Witam, mam na imię Krzysiek, jestem studentem 2 roku prawa na UŁ. Męczę się na tej uczelni razem z Manianem. Studiowanie tego przedmiotu niestety nie idzie mi najlepiej o czym świadczy iż manian jest na 4 roku a ja jeszcze 2 nie skończyłem (a zaczynaliśmy razem)
Interesuję się głównie historią II wojny światowej (szczególnie Niemieckimi czołgami i altylerią samobieżną, SS oraz SD i fortyfikacjami) oraz bronią współczesną.
Mieszkam na północno-zachodnim krańcu woj. łodzkiego, do najbliższych bunkrów linii Warty i Widawki(Glinno) mam 15 km.

Pozdrawiam
sirmnemonic
....rozwalmy wszystkich, Pan Bóg sam oddzieli dobrych od złych...
Odpowiedz
#2
witam

Nie przejmuj się - "ostatni będą pierwszymi"

Na starośc będziesz wspominał, że te 3 lata na drugim roku studiów były najpięknijsze w twoim życiu...

Pozdrawiam i głowa do góry - może trzeba zacząc studiowac historię?
Z wódką jest jak na wojnie – są straty w ludziach i w sprzęcie Wink
--------------
"[...] pokój, jak prawie wszystkie sprawy tego świata, ma swoją cenę wysoką, ale wymierną. My w Polsce nie znamy pojęcia pokoju za wszelką cenę. Jest jedna tylko rzecz w życiu ludzi, narodów i państw, która jest bezcenna. Tą rzeczą jest honor."

Józef Beck (5.V.1939)
Odpowiedz
#3
Chciałem studiować Historię Wojen i Wojskowości na U Wroc i później oficerka ale jakoś się przestraszyłem że pracy nie będzie, matka mówi "co będziesz dzieci uczył" i tak zostało.
Ale to ma swoje dobre strony bo poznałem Maniana Smile
....rozwalmy wszystkich, Pan Bóg sam oddzieli dobrych od złych...
Odpowiedz
#4
Dzieci uczenie też chyba takie złe nie jest... drzewiej uważano nawet to za zaszczyt... podobnie jak służbę w wojsku... Świat się trochę zmienił – sam nie wiem czy na lepsze...

Pzdr i powodzenia
Szukasz w gruncie rzeczy? Czy tylko teoretyk hobbysta?
Z wódką jest jak na wojnie – są straty w ludziach i w sprzęcie Wink