Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poligon 25 p.p. oraz umocnienia klina Pilicy-Luciązy
#1
Zgodnie z radami zacnego pana Jagody, niniejszym zakładam temat eksploracji oraz rewitalizacji odcinka umocnień na linii Barkowice - Przygłów - Sulejów. Teren obejmuje ok 20 ringstandów, 2 kohbunkry, kilka km. rowów strzeleckich, kilkadziesiąt ziemianek i stanowisk ckm, oraz majestatyczne rowy przeciw czołgowe.

Proponuje ustalenie jakiegoś terminu spotkania, roboczo można to nazwać wycieczką, celem opracowania założeń co do prac na tym terenie.

Jestem w te klocki trochę zielony ale liczę na wsparcie, miłą i owocną współprace ;-)
absterget Deus omnem lacrimam ab oculis - i otrze Bóg z ich oczu wszelką łzę
Odpowiedz
#2
Mój stary post na temat poligonu:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.lodz-eksploracja.org/viewtopic.php?f=8&t=1168">viewtopic.php?f=8&t=1168</a><!-- l -->

W sumie szkoda, że popadł on w takie zapomnienie. Większość młodych mieszkańców naszych okolic nie ma pojęcie, co było w tym lesie przed wojną. Przydała by się może jakaś tablica informacyjna na wjeździe do lasu ?

Pzdr
...bo w rzeczach pamięć o umarłych tkwi...
------------------------------------------------------
Odpowiedz
#3
:band:
Dźwięk artyleryjskich dział,
Rozrywających się granatów.
Na polu chwały przyszło nam...,
Walczyć za wściekłością Wehrmachtu.

Wolf
Odpowiedz
#4
Dobra panowie, trzeba się zgadać jak będziemy mieli czas, ja chwilowo jestem chory ,ale do przyszłego tygodnia myślę że ozdrowieje, proponuje się spotkać, wziąć mapę, przejść się po terenie i to wszystko pozaznaczać, inny znajomy rzucił pomysł na ścieżkę rowerową, było też parę innych ciekawych pomysłów, ale to wszystko do ustalenia "na żywo".

Póki co dla ułatwienia pracy skupmy się tylko na północnej stronie tj. właściwym terenie poligonu, bo na stronę południową jeszcze nie mam pomysłu jak pozbyć się tych !@$&#! śmieciarzy.