Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam wszem i wobec.
#1
Na imie mam Marcin. Pochodze z Łęczycy ale od niedawna z dziewczyną zagnieździlismy się w Łodzi. Moim głównie jednym hobby jest wędkarstwo ale panna zaraziła mnie eksploracją z kawałkiem elektroniki w ręku tak więc jak widać jestem całkiem jeszcze zielony w tych sprawach Rolleyes . Mam nadzieję, że kobieta, z którą tu siedzę i dzięki wam nabiorę troche wprawy.

Pozdrawiam. Big Grin
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Odpowiedz
#2
Witamy.
Odpowiedz
#3
Heh zazwyczaj na odwrót się wciąga, ale co tam Smile
Odpowiedz
#4
A no jakiś czas już o tym myślałem ale zawsze znalazło się coś przez co to odkładałem. Teraz mam dodatkową motywacje Wink.
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Odpowiedz
#5
Motywacja najważniejsza Big Grin
Historia wychodzi z pod ziemi.
Odpowiedz
#6
Witamy,gdzie znalazłeś połowicę z tak wspaniałym hobby?Większość z nas dała by dużo żeby zarazić tym nasze połówki.
Odpowiedz
#7
Oj bardzo daleko Tongue, i to w sumie ona mnie tym na dobre zarazila Tongue Kiedyś miałem w planach kupić sobie jakis niedrogi sprzęcik i sie pobawić ale nie mialem o tym zielonego pojęcia. Teraz mam mentora obok siebie Tongue
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
Odpowiedz
#8
Z tej strony Celinka witam wszystkich serdecznie. Mam 19 lat i jestem u Was nowa. Uwielbiam sport i sport. Z racji tego , że pracuje w fitness clubie cały mój dzień wypełniony jest sportem, a to wspaniałe robić to co się kocha.
Odpowiedz
#9
Witaj Celino. U nas też sporo ruchu na świeżym powietrzu ale dieta mało fitness Smile
"Bóg walczy po tej stronie, która ma lepszą artylerię" - Napoleon Bonaparte
Scale Model Warehouse Poland smwarehouse.pl
Odpowiedz
#10
Cześć.Blush
Odpowiedz
#11