Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mohaa
#1
ludu jak chcecie prawdziwa klasyke strzelanek II wś to polecam wam mohaa . Oczywiscie multiplayer . Gram od 4 lat , bylem w wielu zajedobrych clanach wiec jak cos to was nauczeBig Grin
Moza gra nie oddaje zbytniego realizmu ale gra sie super wiec polecam wszystkim ;p
Odpowiedz
#2
cóz grałem w mohaa jak wysżło , gra moze i fajna ale malo realistyczna Wink
dobra na odstresowanie chociaz jakbym miał wybierać wole Et Wink
Odpowiedz
#3
MoH i CoD są grami dość prostymi. Jak dla mnie jednak prym wiedzie Call of Duty i zgodzę się że Medal jest momentami dość uproszczony. ET - to też taka strzelanka Smile
Największe wrażenie zrobiła jednak na mnie gra pt. "Brothers in Arms". Nie odniosła jednak za dużego sukcesu, szczególnie w dziedzinie multiplayer. Czemu? Bo była zbyt realistyczna.
Prosty przykład:
- w CoD i MoH czy ET gdy puścisz mysz wolno kursor/celownik będzie stał w jednym miejscu nieruchomo (nie trafi tylko lama)
- w BiA nie ma takiej możliwości. Im dłużej i bardziej chcesz wystabilizować celownik - lufa karabinu zaczyna krążyć uniemożliwiając poprawne celowanie
- podobnie jest np. w Operation Flashpoint - brak apteczek, ruchomy celownik itp
"Bóg walczy po tej stronie, która ma lepszą artylerię" - Napoleon Bonaparte
Scale Model Warehouse Poland smwarehouse.pl
Odpowiedz
#4
widziałem BiA u kolegi i musze powiedziec ze zgadzam sie z Toba Gunship bo gra jest swietna , bardzo mi sie podobała , o wiele lepsza niż Mohaa czy CoD Wink

realizm znacznie wiekszy ale nadal moim zdaniem w wielu grach brakuje paru elementow ktore sprawiłyby ze bylyby bardziej realistyczne Wink
Odpowiedz
#5
Wtedy to już nie będzie gra dla mas tylko symulator.Przykład ?American Army.Wiem wiem dużo osób w to gra ale nie na taką skale jak w CoD czy MOH.A te gry muszą zbijać hajs bo to są wydawane.A American Army jest za free(rodzaj reklamy amerykańskiego woja).