Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyposarzenie początkującego
#1
Mam pytanie ponieważ jestem początkującym pytam:
-co powino znaleźć sie w posiadaniu początkującego? [chodzi mi o sprzęt]
-Jakie rady dali byście początkującemu?
#2
heh a w czym jesteś początkujący? Bo tu się różni ludzie spotykają od koapczach i łążących po bunktach zaczynając na kolekcjonerach pocztówek i przedwojennych dmuchanych materaców kończąc!
Pozdr MJ
#3
Jeśli eksplorator to :
1)Wykrywacz (taki który ściąga fanty na 10 metrów co najmniej (z magnesem neodymowym)
2)Coś do kopania (wskazana saperka) no chyba ze lubisz paradować ze szpadlem i kopać ziemianki.Ewentualnie kolega bez sprzętu (tzw:kopacz)
3)Dużo materiałów(Mapki ,książki itp).Najlepiej sztabowe mapy oraz opisy co dokładnie się znajduję.
4)Strój:Koniecznie moro.Sprawi iż staniesz sie niewidzialny dla zwykłego śmiertelnika Smile
5)Mocna głowa (przydaje sie na rożnych spotkaniach) Smile
6)Szybkie nogi (też się mogą przydać) :lol:
7)Wyrozumiała kobieta która zrobi ci kanapki na drogę i nie będzie wrzeszczała jak znikniesz z domu na tydzień w celu sprawdzenia ''miejscówki''
8)Nasze Forum :lol:

To taki skrócony opis.Resztę dowiesz się kiedy już wejdziesz w ten tajemniczy krąg ; D :baby:
Jak Feniks z popiołów......
#4
Do tego co napisał KaDe, dodałbym jeszcze:
Jeśli preferujesz amerykański styl poszukiwań to:
1. Wypasiony samochód terenowy z napędem nawet na koło zapasowe - do poszukiwań monet na plaży.
2. Taki mały wykrywacz ręczny za stówę w kształcie zapalarki do gazu, służący do precyzyjnego namierzania celu.
3. Trzecią rekę do noszenia w/w wykrywki.
4. Wodery do poszukiwań rzecznych.
5. Butle, kombinezon, płetewki do poszukiwań w miejscach głębszych.
6. GPS - żeby się nie zgubić w terenie
7. Wiadro baterii do tych wszystkich gadżetów.

Jesli preferujesz rosyjski styl poszukiwań to:
1. Koparka

Pozdrawiam
Vaderian (Lodz - Poland)