15-07-2007, 18:27
Kade z całym szacunkiem:
a) miodność i efekty graficzne to dwie różne sprawy i nie należy ich łączyć - miodność cieszy umysł a grafika oko
b) to że ktoś odpali pixel shader 1.0 zamiast 2.0 czy dx8 zamiast dx9 nie oznacza że będzie miał kwadrat zamiast statku na ekranie
c) zgodzę się w przypadku dużej mocy potrzebnej do wyrenderowania dużej ilości jednostek ale to też z grafiką pośrednio
d) grałeś kiedyś w Panzer General albo Steel Panthers World At War? Pod względem miodności - porywały masy ludzi i nadal porywają.
Ostatnio miałem przyjemność pokazać pewnemu dwunastolatkowi te gierki. Chłopak napala się na najnowsze superpozycje z multum efektów graficznych. Pierwsze jego wrażenie - blee co to za syf przedpotopowy! heh. Powiedziałem mu żeby trochę pograł.
Tłucze teraz w to non stop - tak go wciągnęło.
a) miodność i efekty graficzne to dwie różne sprawy i nie należy ich łączyć - miodność cieszy umysł a grafika oko
b) to że ktoś odpali pixel shader 1.0 zamiast 2.0 czy dx8 zamiast dx9 nie oznacza że będzie miał kwadrat zamiast statku na ekranie
c) zgodzę się w przypadku dużej mocy potrzebnej do wyrenderowania dużej ilości jednostek ale to też z grafiką pośrednio
d) grałeś kiedyś w Panzer General albo Steel Panthers World At War? Pod względem miodności - porywały masy ludzi i nadal porywają.
Ostatnio miałem przyjemność pokazać pewnemu dwunastolatkowi te gierki. Chłopak napala się na najnowsze superpozycje z multum efektów graficznych. Pierwsze jego wrażenie - blee co to za syf przedpotopowy! heh. Powiedziałem mu żeby trochę pograł.
Tłucze teraz w to non stop - tak go wciągnęło.
"Bóg walczy po tej stronie, która ma lepszą artylerię" - Napoleon Bonaparte
Scale Model Warehouse Poland smwarehouse.pl
Scale Model Warehouse Poland smwarehouse.pl