Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silent Hunter.
#1
Jakiej pojemnosci RAM, karty graficznej i szybkosci kompa wymaga gra Silent Hunter ?! (szczegolnie mnie interesuje najnowsza wersja, gdzie gra sie amerykanskim okretem podwodnym typu Gato/Balao. )
Odpowiedz
#2
Witam domyślam sie ze chodzi ci o Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific.
Wiec tak z tego co podaje producent to :
Procesor: Pentium 4 2 GHz Pamięć: 1024 MB, Grafika: Zgodna z DirectX 128 MB, System: Windows 2000/XP, Wymaga: DirectX 9.0, Dźwięk: Zgodna z DirectX, Napęd: DVD-ROM, Wymagane: 6GB HDD.

Ale żebyś miał pełny komfort gry to zapewne przydałoby sie z 2 giga ramu, i jakiś ge force 7600 gt 256mb.I procek core duo albo athlon.
Bo na tej konfiguracji co podaje producent to zobaczysz pokaz klatek.
Jak Feniks z popiołów......
Odpowiedz
#3
Silent Hunter III spokojnie śmigało na Bartonie 2500+ 512 MB Ram + GeForce 3Ti.
Kade nie ukrywając, często zalecenia sprzętowe producentów gier są cholernie na wyrost i tak naprawdę są tylko po to żeby napędzać rynek sprzedaży podzespołów. Poza tym one nie są dostosowane do średniego europejskiego komputera ale "jankeskiego".
Wystarczą dobre sterowniki - sprawny i dobrze utrzymany komputer + pokombinowanie z ustawieniami grafiki i na starszym sprzęcie też spokojnie można sobie pograć.
Swoją drogą w dzisiejszych czasach producenci gier rzadko kiedy stawiają na "miodność" gry jedynie skupiając się na fajerwerkach wizualnych.
Kto z was pamięta Silent Hunter I, F-19, Panzer General czy Piotrków 1939?
Dzisiaj dzieciarnia wykrzywia się patrząc na tą przedpotopową grafikę, zachwycając się najnowszymi cukierkowymi produkcjami, a ile wtedy człowiek nocy zarwał tłukąc w te gry? Smile
"Bóg walczy po tej stronie, która ma lepszą artylerię" - Napoleon Bonaparte
Scale Model Warehouse Poland smwarehouse.pl
Odpowiedz
#4
Gunship ale ja mowie o 4 części i uwierz jak podają minimalne wymagania to raczej na nich nie pograsz.A efekty wizualne w silent hunter 4 są ''wypasione'' pixel schader itp.Nie oszukujmy się te fajerwerki graficzne nadają ''miodności''.No chyba ze ktoś woli oglądać zamiast statku kwadrat .Jest to prawda że producenci gier napędzają rynek pod zespołów ale taki jest biznes i tego nie zmienisz. Jakiś czas temu przeszedłem na starym sprzęcie Company of Heroes. Długość wczytywania levelu była taka że moglem spokojnie zamówić pizze i ja zjeść.Nie wspomnę o tym ze jak sie dograł to axis miało już pół planszy zajętej nim ja moglem się ruszyć.Ostatnio wymieniłem sprzęt odpaliłem CoH i normalnie inna gra.Gram w nią od początku jak bym grał w zupełnie nową dla mnie grę.Wracając do tematu, niestety nowe gry potrzebują ogromnej mocy obliczeniowej ale w zamian dają nie spotykane dotąd efekty które powodują większy realizm rozgrywki itp. Smile
Jak Feniks z popiołów......
Odpowiedz
#5
Kade z całym szacunkiem:

a) miodność i efekty graficzne to dwie różne sprawy i nie należy ich łączyć - miodność cieszy umysł a grafika oko Smile

b) to że ktoś odpali pixel shader 1.0 zamiast 2.0 czy dx8 zamiast dx9 nie oznacza że będzie miał kwadrat zamiast statku na ekranie

c) zgodzę się w przypadku dużej mocy potrzebnej do wyrenderowania dużej ilości jednostek ale to też z grafiką pośrednio

d) grałeś kiedyś w Panzer General albo Steel Panthers World At War? Pod względem miodności - porywały masy ludzi i nadal porywają.
Ostatnio miałem przyjemność pokazać pewnemu dwunastolatkowi te gierki. Chłopak napala się na najnowsze superpozycje z multum efektów graficznych. Pierwsze jego wrażenie - blee co to za syf przedpotopowy! heh. Powiedziałem mu żeby trochę pograł.
Tłucze teraz w to non stop - tak go wciągnęło.
"Bóg walczy po tej stronie, która ma lepszą artylerię" - Napoleon Bonaparte
Scale Model Warehouse Poland smwarehouse.pl
Odpowiedz
#6
Gunship :

Ad1)W nowych pozycjach bardzo często miodność łączy się z graficznymi efektami:wybuchy,itp.A na gorszym sprzęcie niekiedy w ogóle tego nie odpalisz.Wiem jak jest jak odpaliłem np:Stalkera (pokaz klatek)

Ad2)To było mocno przegięte porównanie jeśli chodzi o ten kwadrat zamiast statku a pixel shader był przykładem efektu.

Ad3)Sam gram w stare pozycje np:Suden Strike, w Et gram do dzisiaj po necie, i często wracam do klasyki.Ale lubię też pograć w nowsze tytuły.I tu jest sprawa taka że na nowszym sprzęcie odpalisz klasykę w druga stronę już nie. Smile
Jak Feniks z popiołów......
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości